Monobank змінив процес платежу після того, як одна з клієнток вказала на проблему

Monobank є хоч і найбільшим, але досить популярним українським банком, який поступово покращує якість послуг, що надаються. Так, нещодавно в банку заявили про те, що тепер при отриманні платежів у клієнтів у виписці відображається прізвище відправника коштів. Про це в соціальній мережі Facebook розповів співзасновник компанії Олег Гороховський.

Відомо, що введення подібної ініціативи почалося з того, що Гороховський отримав персональну скаргу від однієї з клієнток банку, оскільки звернення на "гарячу лінію" Monobank бажаного результату не дали.

Проблема полягала в тому, що раніше у користувачів не показувалися прізвища людей, які виробляють відправку коштів з карти на карту, максимум наявної інформації — "Анна б." або "Ірина б." і так далі. В результаті доводилося звіряти всі контакти в телефонній книзі або месенджерах, щоб зрозуміти, від кого прийшов платіж. Особливо, звичайно, це незручно, якщо переказів одночасно приходило кілька, особливо в бухгалтерських операціях.

У Monobank вирішили виправити проблему, а клієнтці, яка звернула увагу на цю проблему банк, в якості вибачень за доставлені незручності, подарували платинову картку. Гороховський зазначив, що банк вже неодноразово прислухалася до пропозицій клієнтів, завдяки чому якість обслуговування зростала.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у клієнтів "ПриватБанку" з рахунків зникають кошти.

Популярні новини зараз

В Україні готові рекордно підвищити виплати: усі можуть отримувати від 50 000 гривень

Викиньте чорну водолазку - і ваше життя круто зміниться, ось чому

ChatGPT зіпсував відпустку: іспанська пара застрягла в аеропорту через штучний інтелект

Яблучний секрет садівників: чому не варто чекати, поки плоди самі впадуть із дерева

Показати ще

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українців готують до примусового декларування.

Також "Hyser" писав, що українців попередили про те, що курс долара в черговий раз "рвоне".