У відділенні черкаського Ощадбанку співробітник фінустанови нав'язує пенсіонерам послугу страхування, мотивуючи це тим, що вона обов'язкова.
Про це на сайті Мінфіну написав користувач з ніком Ruslana87.
У відгуку вона пояснює, що неприємний інцидент стався з її матір'ю, яка є пенсіонеркою.
Жінка пішла у відділення Ощадбанку, який знаходиться за адресою бул. Шевченка, 325 в місті Черкаси. Вона звернулася до фахівця на ім'я Іващенко Валентина Володимирівна, щоб отримати переказ коштів. Працівник заявила, що для цього необхідно сплатити суму в розмірі 150 гривень за страхування і це є обов'язковою умовою.
"При цьому ніяких відповідних наказів або документів не надала", – йдеться в повідомленні.
Пенсіонерка спробувала відмовитися від послуги, проте працівниця банку наполягала на її обов'язковій оплаті. У підсумку, вона вирішила звернутися в інше відділення Ощадбанку, де її обслужили, не зажадавши неіснуючу оплату.
4 знаки Зодіаку, які вирвуться з темної смуги вже цієї осені
"Телефонний терор" закінчено: з жовтня в Україні стартували нові правила, нарешті без нав’язливих дзвінків
Секретний рецепт кабачків, від якого течуть слини: ніжність яйця, аромат сиру та легкість овочів у духовці
Не ведіться на блискучу фарбу та запах новизни: у 2025 році купівля машини без цих опцій - справжня помилка
"Про це навіть ніхто не згадував! Слідуючи цьому, напрошується висновок, що послуга страхування в її відділенні є виключно її ініціативою, ймовірно, для задоволення власних інтересів", – вважає жінка.
Відзначається, що у фінустанові вже принесли вибачення перед жінкою і написали, що проведуть роботу зі співробітницею, яка запропонувала оплату, щоб уникнути повторень подібних ситуацій. Також вони подякували"за сигнал".
Раніше Hyser писав про те, що українцям можуть почати блокувати банківські картки при наявності боргів за комунальні послуги.
Також писали, що ПриватБанк і Ощадбанк попередили про закриття відділень.
Нагадаємо, що українців попередили про нововведення.